Ordre
Behandling
- Ordrer behandles og afsendes kun på hverdage (mandag-fredag ekskl. helligdage).
- Ordrer, der afgives på helligdage eller i weekenden, behandles den efterfølgende hverdag
- Ordrer, der sendes som standardforsendelse, behandles inden for 1-2 hverdage
Vi beklager. Vi kan i øjeblikket ikke acceptere ordrer, der skal sendes ud af Danmark. Du finder din lokale Estée Lauder-forhandler under "Find forhandler".
Betalingsgodkendelse
Alle køb er underlagt bankens godkendelse, inden ordrebehandling. Kun godkendte køb vil blive behandlet og afsendt.
Reserverede betalinger
Når du placerer en ordre og betaler med kreditkort eller betalingskort, vil to transaktioner blive sendt til din konto.
- Når en ordre godkendes, reserverer den bank, der har udstedt dit betalingskort, det beløb, du har købt for. Denne handling reserverer beløbet på din konto.
- Beløbet vil efterfølgende blive trukket fra din konto. Beløbet, der bliver trukket, kan være et andet end det beløb, der blev reserveret, hvis ordre ændres eller annulleres før afsendelsen.
Hvis en ordre annulleres, vil banken ikke længere reservere købsbeløbet. Hvis du vil vide mere om ophævelse af reserverede beløb, kan du kontakte din banks kundeservice. Denne proces er individuel for hver bank, og derfor kan vi desværre ikke hjælpe med ophævelsen af reserverede beløb.
Købsbegrænsninger
Vi har en købsbegrænsning på maximum 8 af samme produkt og et maximum på 14 produkter i alt. Ordrer, der overstiger disse begrænsninger vil blive annulleret. Yderligere begrænser vi også ordrer til højst tre (3) per kunde per dag. Hvis du har spørgsmål, så ring til os på +4589872262 eller kontakt os, så hjælper vi gerne.
Ordrestatus
Du kan tjekke status på dine seneste ordrer på esteelauder.dk. Klik på Orderstatus og log ind på din konto for at se status på dine ordrer.
Du kan spore din pakke via Postnords hjemmeside, og du kan også klikke på trackingnummeret ved siden af ordren for at se leveringsstatus.
*Bemærk: Forsendelsesnummeret oplyses i visse tilfælde først 24 timer, efter ordren er afsendt.
Annullering af bestillinger
Hvis du ønsker at annullere en online ordre, efter den er blevet afgivet, bedes du kontakte os på telefon på +4589872262 inden for en time efter afgivelsen. Så vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig. Desværre, når en ordre er under behandling, kan den ikke ændres eller annulleres.
Lejlighedsvist kan systemet annullere ordrer eller dele af en ordre af forskellige årsager. Årsagerne kan være:
- Varen/varerne er ikke på lager.
- Der opstod en fejl i forbindelse med betalingen.
- Det er ikke muligt at sende til den oplyste adresse.
- En identisk ordre er afgivet.
- Kundeanmodning
- Købsgrænsen er overskredet
Hvis din ordre annulleres, vil du modtage en e-mail med oplysning om annulleringen. Du vil ikke blive opkrævet for annullerede varer. Hvis du har spørgsmål til en annulleret ordre, bedes du kontakte vores onlineservice på +4589872262 eller via e-mail.
Find en pakke, der er blevet væk
Hvis trackinginformationen på din pakke bekræfter levering, men du ikke har modtaget den leverede pakke:
- Tjek, at der ikke er en notits om forsøg på levering
- Kontakt fragtfirmaet