Ordre
Bemærk: Orders placed with Alipay, Afterpay, eGift cards will be charged at the time of order placement. Orders placed with other payment methods will be charged at the time the order ships.
Behandling
- • Orders are processed and shipped on business days only (Monday through Friday, excluding holidays).
- • Orders placed on holidays or weekend days will be processed the following business day.
- • Orders with Standard Service are processed within 1-2 business days.
- • Orders with Overnight or Second Day Service will be processed the same business day if the order is placed by 3:00 PM EST.
Vi beklager. We are currently unable to accept orders that are shipped to destinations outside the U.S. To find Estee Lauder products near you visit our Store Locator.
Betalingsgodkendelse
Alle køb er underlagt bankens godkendelse, inden ordrebehandling. Kun godkendte køb vil blive behandlet og afsendt.
Reserverede betalinger
Når du placerer en ordre og betaler med kreditkort eller betalingskort, vil to transaktioner blive sendt til din konto.
- 1. Når en ordre godkendes, reserverer den bank, der har udstedt dit betalingskort, det beløb, du har købt for. Denne handling reserverer beløbet på din konto.
- 2. Beløbet vil efterfølgende blive trukket fra din konto. Beløbet, der bliver trukket, kan være et andet end det beløb, der blev reserveret, hvis ordre ændres eller annulleres før afsendelsen.
Hvis en ordre annulleres, vil banken ikke længere reservere købsbeløbet. Hvis du vil vide mere om ophævelse af reserverede beløb, kan du kontakte din banks kundeservice. Denne proces er individuel for hver bank, og derfor kan vi desværre ikke hjælpe med ophævelsen af reserverede beløb.
Købsbegrænsninger
We must limit orders to eight of any single item. Yderligere begrænser vi også ordrer til højst tre (3) per kunde per dag. Ordrer, der overstiger disse begrænsninger vil blive annulleret. If you have any questions, please Message Us or call us at 1.877.311.3883 and we will be happy to assist.
Ordrestatus
Check the status of your most recent orders at esteelauder.com. Klik på Ordrestatus, og log ind på din konto for at se status på dine ordrer.
To track your order via the carrier's website, click on the tracking number next to the order to view the delivery status of your order.
*Bemærk: Forsendelsesnummeret oplyses i visse tilfælde først 24 timer, efter ordren er afsendt.
Annullering af bestillinger
If you would like to cancel an online order after it has been placed, please Message Us or contact us by phone at 1.877.311.3883 within one hour of placement. Så vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig. Når en ordre først er under behandling, kan den desværre ikke ændres eller annulleres.
Lejlighedsvist kan systemet annullere ordrer eller dele af en ordre af forskellige årsager. Årsagerne kan være:
- • Varen/varerne er ikke på lager.
- • Der opstod en fejl i forbindelse med betalingen.
- • Det er ikke muligt at sende til den oplyste adresse.
- • En identisk ordre er afgivet.
- • Kundeanmodning
- • Købsgrænsen er overskredet
Hvis din ordre annulleres, vil du modtage en e-mail med oplysning om annulleringen. Du vil ikke blive opkrævet for annullerede varer. If you have questions about a cancelled order, please contact our Online Service Experts at 1.877.311.3883 or Chat Live.
Pre-Orders
Pre-Order is the ability to reserve a product prior to the date on which it becomes available for immediate purchase on www.esteelauder.com. When you purchase a Pre-Order item, we will provide an estimated ship date for that item on your order confirmation email; this date is also visible in the Order History section of your account. Pre-Order items may ship separately from other items in your order, and you will receive a shipping confirmation email when the shipment occurs. If we are unable to ship your product by the estimated ship date, we will provide you with notice and you will have an option to cancel.
Estée Lauder does not charge your credit or debit card until your item(s) has shipped. However, prior to shipment, your debit or credit card statement may show an “authorization hold,” which may look similar to a deduction from your account. These funds have not been deducted but are instead being reserved within your account to ensure that your order can be processed. The authorization hold will typically last from three to seven days, depending on the policy of your bank or card issuer.
Find en pakke, der er blevet væk
If the tracking information for your package is confirmed delivered, and you are unable to locate the delivered package please:
- 1. Check with neighbors and family members
- 2. Look around the delivery location
- 3. Tjek, at der ikke er en notits om forsøg på levering
- 4. Contact the carrier directly who can assist further